„ÉLETÜNK FELÉBEN
NEM VAGYUNK JELEN.
JÖJJÜNK KI A FEJÜNKBŐL,
HOGY BEFOGADJUK,
AMI A JELENBEN TÖRTÉNIK.”

TÓTH RÉKA IBOLYA

Hallgass meg velem egy interjút a mindfulnessről

EBBEN MIND SEGÍTHET NEKED
A MINDFULNESS

Hogyan tudsz kikapcsolni egy folyamatosan bekapcsolt világban?

Hogyan fejlesztheted a befelé figyelés képességét, hogy meghalld belső hangodat ebben a nagy zajban?

Hogyan találhatod meg magadban az erőt, nyugalmat, szeretetet?

Hogyan lehet összehangolni a testedet, a gondolataidat és az érzéseidet?

EBBEN MIND SEGÍTHET NEKED
A MINDFULNESS

Hogyan tudsz kikapcsolni egy folyamatosan bekapcsolt világban?

Hogyan fejlesztheted a befelé figyelés képességét, hogy meghalld belső hangodat ebben a nagy zajban?

Hogyan találhatod meg magadban az erőt, nyugalmat, szeretetet?

Hogyan lehet összehangolni a testedet, a gondolataidat és az érzéseidet?

MI A MINDFULNESS?

A mindfulness egy meditációs technika, egyben életszemlélet is.

Mindfulnesst gyakorolsz, ha tudatában vagy saját tapasztalataidnak,

pillanatról pillanatra, ítélkezés nélkül

Kipróbálod akár most?

Meditálj velem 6 percben

MI A MINDFULNESS?

A mindfulness egy meditációs technika, egyben életszemlélet is.

Mindfulnesst gyakorolsz, ha tudatában vagy saját tapasztalataidnak,

pillanatról pillanatra, ítélkezés nélkül

Kipróbálod akár most?

Meditálj velem 6 percben

Miben segíthet még a mindfulness?

Kutatási eredmények bizonyítják, hogy gyakorlása nemcsak a visszatérő depresszió, hanem más érzelmi problémák kezelésében is hatásos. Javíthatod hangulatodat, fokozhatod az aktivitást és vitalitást a testedben általa. Sőt, ma már azt is tudjuk, hogy a gyakorlása képes agyunk működését és szerkezetét pozitív irányba változtatni.

Miben segíthet még a mindfulness?

Kutatási eredmények bizonyítják, hogy gyakorlása nemcsak a visszatérő depresszió, hanem más érzelmi problémák kezelésében is hatásos. Javíthatod hangulatodat, fokozhatod az aktivitást és vitalitást a testedben általa. Sőt, ma már azt is tudjuk, hogy a gyakorlása képes agyunk működését és szerkezetét pozitív irányba változtatni.

STRESSZKEZELÉS

Mindannyian stresszesek vagyunk néha, ez teljesen normális. Bár hajlamosak vagyunk a stresszt rossz dolognak ítélni, a stressz lehet motiváció és segíthet, hogy leküzdjük az akadályokat, elérjük céljainkat. Sokat adhat életünkhöz, ha megismerjük a stresszorokat és kialakítunk egy kiegyensúlyozottabb kapcsolatot velük.  Mindfulnessel a csillapító választ is könnyebben indíthatjuk el.

JÓL VAGYOK ÉRZÉS

Neked mi ad boldogságot és sikerélményt? Ha jobban belegondolsz, ez akár napról-napra, évről-évre változhat. Kutatások kimutatták, hogy elménk természetesen vonzódik a nehéz és kellemetlen dolgokhoz, miközben figyelmen kívül hagyja a szépet és kellemeset. A jól vagyok érzés elérhető és mintázataink megismerésével akár fókuszunk is megváltoztatható idővel.

JÓL VAGYOK ÉRZÉS

Neked mi ad boldogságot és sikerélményt? Ha jobban belegondolsz, ez akár napról-napra, évről-évre változhat. Kutatások kimutatták, hogy elménk természetesen vonzódik a nehéz és kellemetlen dolgokhoz, miközben figyelmen kívül hagyja a szépet és kellemeset. A jól vagyok érzés elérhető és mintázataink megismerésével akár fókuszunk is megváltoztatható idővel.

STRESSZ-KEZELÉS

Mindannyian stresszesek vagyunk néha, ez teljesen normális. Bár hajlamosak vagyunk a stresszt rossz dolognak ítélni, a stressz lehet motiváció és segíthet, hogy leküzdjük az akadályokat, elérjük céljainkat. Sokat adhat életünkhöz, ha megismerjük a stresszorokat és kialakítunk egy kiegyensúlyozottabb kapcsolatot velük.  Mindfulnessel a csillapító választ is könnyebben indíthatjuk el.

EGÉSZSÉGES TEST

Gyakran több időt töltünk a fejünkben, mint a testünkben. Testünk fontos visszajelzéseket ad érzelmi és fizikai állapotunkról. Ha jobban rá tudunk hangolódni, megismerhetjük működését és  nagyobb eséllyel észleljük a fizikai vagy pszichés betegségelk korai jelzését.

ÖNISMERET

Mindfulness gyakorlásával figyelmünket szándékosan a valós időben felmerülő gondolatainkra, érzelmeinkre és fizikai érzeteinkre irányítjuk. Egyre inkább felismerjük gondolkodásunk és viselkedésünk mintázatait. Felfigyelünk a magunk által felállított korlátokra, javítunk élességünkön, hogy életünk ne menjen észrevétlenül el mellettünk.