Blog post

Figyelj magadra, törődj magaddal - 10 low budget tipp hozzá

március 27, 2018

Spa nap, jóga óra, ‘healthy’ ebéd egy baráttal. Manapság talán minden azt szolgálja, hogy megtaláljuk mentális és fizikai egészségünket, ám ez sokszor a pénztárcánkat is megterhelheti. Szerencsére vannak tippjeim. Egy penny-t sem kell fizetned értük, mégis elindulsz velük az öngondoskodás útján!

 

  1. Vegyél egy hosszú, fényűző fürdőt. A kedvenc relax zenéd, pár gyertya a kád/zuhany köré és indulhat az otthoni én-idő.
  2. Szundikálás: ON. 20 perc vagy 2 óra? Válaszd te meg a neked tetsző pihentető kalandot.
  3. Vidd el magadat egy sétára. Nem kell, hogy célod legyen. Menj, amerre a pillanat visz, az időt felejtsd el nyugodtan. Hagyd, hogy elvessz az élményben, figyeld közben a testedet és a téged körülvevő környezetet.
  4. YouTube jógázz a nappaliban. Hatalmas rajongója vagyok Yoga with Adriene-nek: inspiráló, könnyed és vicces gyakorlások, amihez csak egy laptop és te kellesz.
  5. Zárd ki a világot, tedd a telefonodat “Ne zavarjanak” üzemmódba. Ha csak egy órát töltesz el Messenger üzenetek, e-mailek és Instagram stories-ok impulzusai nélkül, jelentősen lecsökkentetted a téged egész nap érő stresszorok számát.
  6. Keress pozitív megerősítéseket a Pinteresten. Egyszerű? Igen. Inspiráló? Még inkább igen.
  7. Vedd fel a legkényelmesebb ruhádat és meditálj. Checkolj be magadba és nézz körül, hogy vagy most. Egyszerűen csak figyeld a légzésedet, bármikor elkalandoznál, térj vissza a belégzés-kilégzés áramlásához. Napi 10 perc meditáció már nagyban hozzájárul mentális egészségedhez.
  8. Rakj rendet a lakásban. Marie Kondotól megtanulhattuk már, hogy a rendetlen szoba rendetlen elmét eredményez. Moss, portalaníts, porszívozd ki a szobát. Mire a végére érsz meglátod, mennyivel rendezettebbek lesznek gondolataid is.
  9. Teremtsd meg a reggeli és esti rutinjaidat. Gyűjtsd össze azokat a dolgokat, amik hozzásegítettek már téged egy boldog naphoz és egy nyugodt estéhez, majd tedd őket szokássá. A Habitify alkalmazásról hallottál már? A segítségével pofon egyszerűen beépíthetsz bármilyen szokást a mindennapjaidba!
  10. Írj egy “to-done” listát. Gyűjtsd össze azokat a teendőket, amiket már elvégeztél, és csak azután törődj az előtted álló teendőkkel. A teendőid listája is sokkal kiegyensúlyozottabb lesz, ha már látod, mennyi mindent megtettél előtte.

 

Előző bejegyzés Következő bejegyzés